Opret en Gruppeweb hjemmeside

Printer venlig version

Opret en Gruppeweb hjemmeside

Printer venlig version

Inden I går i gang, er der et par ting, I skal være opmærksomme på:

  • Siden skal oprettes af en person, som er "medlemsansvarlig" eller "webansvarlig" i Medlemsservice. Gruppelederen, formanden og kassereren er normalt medlemsansvarlige og kan tildele funktioner til andre medlemmer.
    Vi anbefaler, at mindst én person får funktionen "webansvarlig", da denne har adgang til at ændre design og andre ting, som almindelige ledere ikke har adgang til.
  • Du skal bruge dit medlemsnummer (eller den email-adresse, der er registreret i Medlemsservice) og dit kodeord.
  • I skal vælge et navn til siden. Hvis I har jeres eget domæne (for eksempel www.holmenspejderne.dk), kan I bruge dette. Hvis I ikke har jeres eget domæne, eller hvis I vil arbejde med jeres nye side inden den får det rigtige navn, kan I bruge en adresse, der ender på ".gruppe.dds.dk" eller ".spejder.dk" (for eksempel "holmen.gruppe.dds.dk" eller "holmen.spejder.dk").

Når I er klar, kan I oprette siden HER:

Opret hjemmeside